Har du ikke et konkurransefortrinn, kan vi gi deg et. Har du et, kan vi gjøre det større.
Ved å forstå og imøtekomme kundenes behov, legger tjenestedesign til rette for utviklingen av helhetlige og skreddersydde tjenester som skiller seg ut i markedet.
Les mer
Når vi forstår våre kunders behov, mål og utfordringer kan vi levere løsninger som skaper konkurransefortrinn.
Les mer
UX-design handler om å forstå brukernes behov og levere en sømløs og tilfredsstillende opplevelse.
Les mer
Interaksjonsdesign fokuserer på å skape intuitive, engasjerende og brukervennlige interaksjoner mellom brukerne og digitale løsninger.
Les mer
Et designsystem gir en ensartet og konsistent brukeropplevelse på tvers av forskjellige digitale plattformer og enheter.
Les mer
Prototyping og testing sikrer kundevennlige løsninger og reduserer risikoen for feilinvesteringer.
Les mer
Vi baserer vår utviklingsfilosofi på bred tilgjengelighet, responsivt design, optimal ytelse og solid sikkerhet
Les mer
En velutviklet systemarkitektur er avgjørende for å sikre at digitale løsninger er skalerbare, fleksible, ytelsesorienterte, integrerte, sikre og vedlikeholdbare.
Les mer
Forvaltning av digitale løsninger er en kontinuerlig prosess som sikrer at løsningen fungerer optimalt over tid og tilpasses endrede behov og krav.
Les mer
Vi er et erfarent og tverrfaglig team.
I tillegg til egne ressurser samarbeider vi tett med andre ledende fagmiljøer.
Fra idé til ferdig løsning
I OXX skaper vi digitale løsninger i krysningspunktet teknologi, design og forretning. Løsningene lager vi i tett samarbeid med våre kunder og partnere. Målet er å skape konkurransefortrinn og forretningsverdi for våre kunder.
Vårt marked utvikler seg raskere enn de fleste klarer å forholde seg til. I tillegg til å kontinuerlig utvikle oss i OXX, har vi valgt å jobbe tett med partnere for å sikre oss å alltid ha tilgang på komplementær spesialkompetanse - på områder vi til enhver tid har behov for.
Vi følger deg gjennom prosessen, fra idé til ferdig løsning.
01
Hvem er vi, hvordan ser markedet ut, hvilke trender ser vi?
02
Hvordan bør vi tilpasse oss markedet? Kan vi endre spillereglene?
03
Brukeropplevelse er nøkkelen. Uten god brukeropplevelse får du ingen til å like å bruke produktet ditt.
04
Gode løsninger krever at man besitter ulike kompetanser og at man har god oversikt over hva som blir viktig fremover.
05
En løsning ingen kan bruke har liten verdi. Selv om vi søker å bygge brukervennlige løsninger, finnes det alltid noen triks man kan lære som gjør arbeidet morsommere og mer effektivt.
Vi hjelper deg gjerne!
Partner og Rådgiver
M: 98 29 00 22
Partner og CEO
M: 98 29 00 31