Verdien av tjenestedesign er flerdimensjonal og omfatter følgende aspekter:
Tjenestedesign setter kundens behov i sentrum og sikrer at alle berøringspunkter gjennom kundereisen blir optimalisert. Dette resulterer i sømløse, intuitive og personlige opplevelser som skaper lojale og fornøyde kunder.
Ved å bruke tjenestedesign kan vi hjelpe våre kunder med å differensiere seg fra konkurrentene. Gjennom å utvikle unike og innovative tjenester som svarer på udekkede behov, kan våre kunder tiltrekke seg og beholde flere kunder og oppnå en sterkere posisjon i markedet.
Tjenestedesign tar sikte på å optimalisere både kundeopplevelsen og de interne prosessene som støtter leveringen av tjenestene. Ved å identifisere og eliminere flaskehalser, ineffektive rutiner og unødvendig kompleksitet, kan vi hjelpe våre kunder med å øke effektiviteten og produktiviteten i deres tjenesteleveranse. Innovasjon og eksperimentering: Tjenestedesign oppmuntrer til en kultur preget av innovasjon og eksperimentering. Ved å ta en brukersentrert tilnærming og utforske nye ideer og konsepter, kan vi hjelpe våre kunder med å utvikle nyskapende tjenester som møter fremtidens behov.
Tjenestedesign involverer ofte flere interessenter og berørte parter i prosessen. Dette fremmer samarbeid, tverrfaglig arbeid og en dypere forståelse av kundens behov på tvers av organisasjonen. Ved å forbedre interne prosesser og samarbeid, kan vi bidra til å skape en mer effektiv og kundesentrert organisasjonskultur. Gjennom egen og partneres ekspertise og erfaring innen tjenestedesign, kan vi hjelpe våre kunder med å oppnå disse verdiene og mer. Våre skreddersydde løsninger skal bidra til å styrke kundeengasjement, øke konkurransekraft og drive bærekraftig vekst for våre kunder.
Vi følger deg gjennom prosessen, fra idé til ferdig løsning.
01
Hvem er vi, hvordan ser markedet ut, hvilke trender ser vi?
02
Hvordan bør vi tilpasse oss markedet? Kan vi endre spillereglene?
03
Brukeropplevelse er nøkkelen. Uten god brukeropplevelse får du ingen til å like å bruke produktet ditt.
04
Gode løsninger krever at man besitter ulike kompetanser og at man har god oversikt over hva som blir viktig fremover.
05
En løsning ingen kan bruke har liten verdi. Selv om vi søker å bygge brukervennlige løsninger, finnes det alltid noen triks man kan lære som gjør arbeidet morsommere og mer effektivt.
Vi hjelper deg gjerne!
Partner og Rådgiver
M: 98 29 00 22
Partner og CEO
M: 98 29 00 31