Intuitive, engasjerende og effektive brukeropplevelser

Ved å forstå og imøtekomme kundenes behov, legger tjenestedesign til rette for utviklingen av helhetlige og skreddersydde tjenester som skiller seg ut i markedet.

Økt brukertilfredshet

Når brukerne føler seg ivaretatt og får enkel tilgang til det de trenger, øker deres tilfredshet. Dette fører til lojalitet, positiv munn-til-munn-anbefaling og gjentatte besøk/bruk av produktet eller tjenesten vår.

Bedre brukervennlighet

Et godt UX-design sikrer enkel navigering, intuitive funksjoner og en brukervennlig grensesnitt. Dette gjør det enklere for brukerne å finne det de leter etter, utføre ønskede handlinger og oppnå sine mål. En forbedret brukervennlighet resulterer i redusert frustrasjon, lavere brukerfeil og økt effektivitet.

Konverteringer og salg

En velutviklet UX øker sjansene for konverteringer og salg. Ved å gjøre det enkelt for brukerne å utføre ønskede handlinger, som å legge produkter i handlekurven eller fullføre en bestilling, øker vi sannsynligheten for at de blir kunder. Et intuitivt og tillitvekkende brukergrensesnitt hjelper også med å redusere frafall og forbedre konverteringsraten.

Konkurransefortrinn

Et sterkt UX gir våre kunder en konkurransefordel. Når brukerne opplever enestående brukervennlighet, effektivitet og glede mens de bruker produktet eller tjenesten, skiller vi oss ut fra konkurrentene. Et differensiert UX kan tiltrekke seg flere kunder og beholde eksisterende kunder, noe som gir våre kunder et sterkt konkurransefortrinn.

Reduserte kostnader

God UX-design kan hjelpe våre kunder med å redusere kostnader på lang sikt. Ved å identifisere og løse bruker problemer tidlig i designprosessen, reduserer vi behovet for omfattende etterarbeid og dyre endringer senere. Vi hjelper også våre kunder med å minimere brukerstøttekostnader ved å levere intuitive og selvforklarende grensesnitt som krever minimal brukeropplæring.

Økt merkevareverdi

Enestående UX styrker merkevaren til våre kunder. Når brukerne opplever positive, minneverdige og problemfrie interaksjoner med produktet eller tjenesten, skaper vi en positiv assosiasjon med merkevaren. Dette kan føre til økt merkevarebevissthet, tillit og goodwill blant brukere

Relevant arbeid

Er det en ting vi har lært gjennom de årene vi har holdt på, så er det at vi kan tro at vi vet, men at vi aldri bør være sikre før vi har testet på de som skal bruke det. Derfor ønsker vi alltid å teste det vi lager før vi lanserer.

Se flere prosjekter

Prosess

Vi følger deg gjennom prosessen, fra idé til ferdig løsning.

01

Innsikt

Hvem er vi, hvordan ser markedet ut, hvilke trender ser vi?

02

Strategi

Hvordan bør vi tilpasse oss markedet? Kan vi endre spillereglene?

03

Design

Brukeropplevelse er nøkkelen. Uten god brukeropplevelse får du ingen til å like å bruke produktet ditt.

04

Utvikling

Gode løsninger krever at man besitter ulike kompetanser og at man har god oversikt over hva som blir viktig fremover.

05

Opplæring

En løsning ingen kan bruke har liten verdi. Selv om vi søker å bygge brukervennlige løsninger, finnes det alltid noen triks man kan lære som gjør arbeidet morsommere og mer effektivt.

Kontakt oss for en uforpliktende prat

Vi hjelper deg gjerne!

Et bilde av Partner og Rådgiver Jo André Fiksdal

Jo André Fiksdal

Partner og Rådgiver

M: 98 29 00 22

jaf@oxx.no
Et bilde av CEO Markus Haukebøe

Markus M. Haukebøe

Partner og CEO

M: 98 29 00 31

markus@oxx.no